Aktuality

dne 10. 3. 2024 proběhlo ve Všestarech krajské shromáždění, opět spojené s pohoštěním a s možností plavání a cvičení v tamním bazénu. Krajské shromážděnízvolilo delegáty na Shromáždění delegátů, které proběhne v Praze dne 18. 5. 2024.

Program Mgr. Milada Jirečková:

• Přivítání členů krajské organizace Klubu bechtěreviků Královéhradeckého kraje v novém roce 2024.
  • Sešli jsme se v usnášení schopném počtu (20 účastníků).
  • Volba delegátů na Celostátní shromáždění delegátů do Prahy 18. 5. 2024. Byli zvoleni Francois Bouteiller a Mgr. Jiří Hořák.
  • Francois Bouteiller nás seznámil se stavem účtu KB HK k 31. 12. 2023. S příjmy a drobným vydáním.
  • Francois Bouteiller – Bowling v Hradci nelze provozovat, protože zde není žádná profesionální dráha k pronajmutí. Dráhy v Pardubicích zatím nebyly otevřeny. Lze si zahrát na krátkých drahách po domluvě minimálně čtyřech lidí!
  • Další program shromáždění viz. Aktuality>Zápisy

21.4.2024 proběhlo ve Všestarech následné krajské shromáždění.

• Milada Jirečková uvítala přítomné
  • Poděkovala za články do časopisu, zápis z krajského shromáždění 10.3.2024 a zápis výroční zprávu za rok 2023.
  • Trochu nás navštívil Šotek – Článek z muzea aut v Dobřenicích od Tomáše Vlasáka bude až v květnovém čísle. Pro nedočkavé již je na našem webu - Články pro časopis
  • Upřesnění: 15. května 2024 – jedeme do Nového Města nad Metují na zámek. Sraz u centra ZP 7:30 odjezd 7:45! V autobuse je jen 8 míst, nezapomeňte na rezervaci místa u Miládky Jirečkové. Ti, co se nevejdou musí jet vlastním autem, nebo autobusem, tak aby byli v N.M. nejpozději v 8:45. Od 9:00 bude prohlídka zámku a zahrady. Potom odjedeme na Nový Hrádek do kostelíka prohlídka s průvodcem. Dále je v plánu oběd v Pekle v Jurkovičově restauraci. Tyto informace již najdete v květnovém čísle Bechtěreviku a na webu. Přijďte mezi nás
  • POZOR změna! Pétanque ve Všestarech se předsouvá z 9.6.2024 na 2.6.2024! Důvod je ten, že naše parta jede na turnaj v bowlingu do Prahy.Vezměte s sebou buřty a šikovné pekařky něco dobrého na zub. Drobné dříví na oheň. Zdatní sportovci i plavky!
  • Další program shromáždění viz. Zápisy

Krásné, pohodové blížící se jaro vážení přátelé,

Dne 9.3.2024 jsme navštívili muzeum Cabrio Gallery Automotoklubu Dobřenice 220, kde jsme si s velkým zájmem prohlédli československá auta, kabriolety a formule značky Metalex.

Podrobněji viz. Aktuality<Časopis

Fotky z výletu viz. Fotogalerie

Celostátní turnaj družstev v bowlingu

"O putovní pohár předsedy Klubu bechtěreviků"

V sobotu 2. prosince 2023 se uskutečnil tradiční turnaj v bowlingu tentokrát v Praze v bowlingovém centru "Xbouwling Prosek DUO" jak bylo uvedeno v Informačním měsíčníku.

Naše družstvo se usídlilo na pravém křídle bowlingového sálu. Připravovalo se důkladně na sportovní výkon, probíralo taktiku a při tom nezapomnělo na pitný režim. Že se jim to vyplatilo, se ukázalo v průběhu hry.

Po zdárném ukončení hry přišlo na řadu vyhodnocení bowlingového klání. Jak je vidět ze snímku, který byl pořízen před vyhodnocením, vyzařuje z členů spokojenost, že i přes technické nedostatky odvedli maximum možného, v dané chvíli. To se pak ukázalo, že ta spokojenost byla oprávněná. Myslím, že výsledky hovoří za vše.

Výsledky bowlingového turnaje:

• Místo Simona Sobotková
  • Místo Bouteiller Francois
  • Místo Hradec Králové

Zleva: Dr. Jindřich Fanta, Jaroslav Dostál, Simona Sobotková, Vláďa Sobotka, Francois Bouteiller

Podrobněji v příspěvku do časopisu Bechtěrevik

Krajské předvánoční shromáždění

Předvánoční krajské shromáždění proběhlo za dramatických okolností 26.11.2023. Miládce ujel jeden z vlaků při cestě z Německa přesto, že měla místenku na hodinu, kdy měl odjet, tak odjel o hodinu dříve. Naštěstí se Francois Bouteiller ujal schůze a přivítal přítomné a poděkoval za pěknou účast 21 členů. Vánoční nadílka byla bohatá, stůl byl plný dobrot. Podrobněji viz. Zápis z krajského shromáždění.

- Byla zhodnocena činnost klubu v roce 2023. Všechny akce byly kladně hodnoceny. Velmi se líbil výlet na Kuks a exkurze do historické elektrárny Hučák v Hradci Králové. Vydařily se i dva turnaje v pétanque konané ve Všestarech, kde se vždy po sportovním výkonu opečou buřty a akce se končí plaváním v bazénu. Dále jsme se sešli na členských schůzích v březnu a na konci roku.

Krajské shromáždění ve Všestarech

Dne 8.10. 2023 se uskutečnila členská schůzka ve Všestarech a opět spojená s pétanque turnajem a možností plavání. Počasí bylo zamračené, ale nakonec na nás sluníčko vykouklo. Ve Všestarech jsme se sešli v 10:00 hodin. Po přivítání Mgr. Miladou Jirečkovou jsme přistoupili k rozlosování zúčastněných členů do skupin. Příjemný kolektiv s bojovým duchem se s chutí pustil do hry. Na 1. místě se umístila Zuzana Tesařová a Marie T. Hovorková, která se střídala s Miladou Jirečkovou. 2. místo patřilo Láďovi Sobotkovi a Radce Ptáčkové. O 3. místo se postarali Pavel Prousek s Francois Boutellierem.

Chválíme nejmladšího účastníka turnaje Filipa Kroužela za jeho šikovnost.

Soutěž v sálovém Pétanque ve Všestarech

Dne 25.9.2023 proběhl "SÁLOVÝ PÉTANGUE", s mezinárodním obsazením, organizovaný Centrem pro integraci osob se zdravotním postižením. Za Klub Bechtěreviků se nám podařilo v krátké době sestavit tým ve složení: Zuzana Tesařová, Radka Ptáčková a Jaroslav Dostál. Naše družstvo obsadilo 1.místo.

GRATULUJEME!

Viz. Fotogalerie

Výlet do Kuksu

Podle plánu jsme se 21.6.2023 sešli v Centru ZP v HK a v 9:00 odjeli zapůjčeným autobuskem do Kuksu, kde jsme měli rezervován Hlavní prohlídkový okruh. viz. Příspěvky do časopisu , a Fotogalerie.

Prohlídka nás trochu unavila, proto jsme po prohlídce zahrady s léčivými bylinami již plánovanou prohlídku Braunova Betlému vzdali a jeli se posílit na oběd do blízkého hostince Šporkova mlýnu.

Na zpáteční cestě jsme se ještě stavili ve Dvoře Králové v léčebně pro pacienty s roztroušenou sklerózou. Zde pacienti provozují útulnou kavárnu s výborným kafíčkem a zákusky.

Soutěž v Pétanque ve Všestarech

V neděli 11. června se konala členská schůze členů KB Královéhradeckého kraje spojená se soutěží v Pétangue na hřišti ve Všestarech. Byly vytvořeny jen dvě dráhy, ale sešlo se nás tak málo, že jsme se vešli. V bujaré sportovní náladě jsme si při čekání na dráhu stihli opéct i buřty. Některé dobré duše donesli i nějaké dobroty. Bylo to příjemné odpoledne. Vítězové dostali diplomy diplom a medaili v podobě Fidorky. Viz.

Příspěvek do časopisu a Fotogalerie

Následné krajské shromáždění 2023

dne 26.3.2023 proběhlo následné Krajské shromáždění ve Všestarech opět spojené s plaváním v tamějším bazénu. Tentokrát se nás sešlo méně než před měsícem. Při čekání na opozdilce jsme se s chutí pustily do výborných chlebíčku a kdo měl chuť koupil si i výborné dorty, kávu nebo čaj...

A při konzumaci dortíků další diskuse a náměty. Tak nezapomeňte na domácí úkoly viz. v zápisu ze schůze!

Krajské shromáždění 26.2.2023 ve Všestarech

dne 26.2.2023 proběhlo Krajské shromáždění ve Všestarech opět spojené s plaváním v tamějším bazénu. Schůzka probíhala v hojném počtu, přivítali jsme nové členy do KV a Marii T. Hovorkovou, která převzala agendu do časopisu. Zvolili jsme zástupce krajského klubu na shromáždění delegátů v Praze Mgr. Jiřího Hořáka a Francoise Bouteillera.